سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میز غذاخوری

میز غذاخوری

میز غذاخوری این نوع میزهای گرد بسیار شیک و مدرن هستند و با انواع صندلی ‌ها هم ترکیب می‌شوند. از این میز علاوه بر منزل در خرید میز غذاخوری رستوران ‌ها و کافه ‌ها هم استفاده می‌شود. بعضی از این مدل ‌ها در قسمت وسط دارای شیشه است که طبق سلیقه‌ی مشتری طراحی می‌شود.

کتابخانه

این میزهای زیبا قابلیت نصب نیم‌طبقه‌ی گردان هم دارند که بسیار مناسب کافه و رستوران‌هاست.پایه‌های چوبی این میز خرید میز غذاخوری غذاخوری به صورت متقاطع بوده که جلوه خاصی را ایجاد کرده است و سبک و سیاق میز مناسب با فضاهای تقریبا مدرن است. این میزها استحکام و مقاوت زیادی دارند و شما می‌توانید سایزهای مختلف آن را از فروشگاه سفارش دهید.

خرید جا کفشی

میزهای ناهارخوری گرد می‌توانند با پایه‌های فلزی و صفحه‌ های سرامیکی هم طراحی شوند. میز اُلیو با پایه‌های فلزی و زیبا و خرید میز غذاخوری صفحه‌ی سرامیکی مقاوم در برابر آب و حرارت و خش طراحی شده و بسیار مناسب صرف صبحانه و عصرانه‌ های دونفره در فضای باز و بالکن است. این میز و صندلی کم‌جا، زیبایی را به خانه شما می‌آورد.

میز ناهارخوری کلاسیک بزرگ

اگر می‌خواهید منزلتان در نگاه دیگران پر زرق و برق و اغراق ‌آمیز جلوه کند باید دکوراسیون کلاسیک را انتخاب کنید. میز خرید میز غذاخوری ناهارخوری مستطیلی، محبوب‌ترین نوع میز در سبک کلاسیک است؛ چون شما هم فضای کافی برای جانمایی آن در اختیار دارید و هم اینکه بهترین بستر برای نمایش صندلی‌های غذاخوری است که دور میز می‌چینید تا از مهمانانتان با ظروف کلاسیک براق پذیرایی کنید.

[caption id="attachment_5081" align="alignnone" width="225"]میز غذاخوری میز غذاخوری[/caption]

جا کفشی

این نوع میز همان میزی است که برای شام‌های خانوادگی و یا شام جشن‌های نامزدی و عروسی بهترین گزینه خواهد خرید میز غذاخوری بود.شما حتی می‌توانید این میزها را با رویه‌ی شیشه‌ای هم سفارش دهید،مثل میز تالاری کلاسیک شیشه‌ای که مناسب رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری تالارها است.

خرید نیمکت

اگر از طرفداران سبک کلاسیک هستید ولی فضای منزل یا رستورانتان برای مدل بالایی کوچک است و یا مدل‌های جمع‌و‌جور را خرید میز غذاخوری بیشتر می‌پسندید این میز ناهارخوری مناسب شماست.این نوع میز، چوبی با تک‌پایه‌ی فلزی است که علاوه بر کلاسیک و شیک بودن آن باعث می‌شود شما بتوانید به راحتی و طبق سلیقه‌ی خودتان صندلی چوبی یا فلزی را با آن ست کنید.

نیمکت

اگر راحتی خودتان را به هر چیز دیگر ترجیح می دهید و طرفدار سادگی و شسته و رفته بودن و کاربردی بودن عناصر دکوراسیون خرید میز غذاخوری داخلی منزلتان هستید، در واقع شما سبک مدرن را ترجیح داده اید.میزهای مدرن معمولا از فرم ساده یک مکعب، مستطیل، بیضی یا دایره تشکیل شده اند و عموما فرم حجمی دارند.

خرید کنسول

رنگ‌ میز ناهارخوری از نکاتی است که باید هنگام خرید به آن توجه کنید. اگر میزهای چوبی را انتخاب می‌کنید حواستان به تیره و خرید میز غذاخوری روشن بودن رنگ چوب و هماهنگی با دیگر وسایل خانه باشد. اگر هم میز شما دارای صفحه رویی از جنس مصنوعی باشد، به راحتی می توانید آن را در هر رنگی خریداری کنید.

خرید آینه کنسول

بهترین میز و صندلی‌ها از نظر جنس و زیبایی از چوب‌هایی ساخته می‌شوند که درخت آن فقط در آمریکای جنوبی رشد خرید میز غذاخوری می‌کنند. چوب درخت بامبو و چوب درخت سیاه (Black) از چوب‌های مرغوبی هستند که برای این اجناس خریداری می‌شوند. چوب درخت سیاه بسیار مقاوم در برابر آب، رطوبت، سرما و گرماست. برای مقاوم‌تر کردن این چوب‌ها آ‌ن‌ها را هم در سرمای شدید و هم در گرمای شدید تست می‌کنند. این چوب‌ها مغز بسیار مستحکمی دارند و برای همین بسیار گران‌قیمت هستند.

کنسول

بیشتر اجناس گران‌قیمت و برند‌های محبوب از این نوع چوب‌ها ساخته می‌شوند، اما چوب درخت گردو هم برای این اجناس خرید میز غذاخوری بسیار مناسب است و اکثرا خریداران سراغ این نوع چوب‌ها می‌روند.یکی دیگر از چوب‌های مناسب برای میز ناهارخوری، چوب راش است که نسبت به چوب‌های دیگر قیمت مناسب‌تر و کیفیت معقولی دارد. این چوب رنگ کرم مایل به قرمز دارد و درون آن مشخص نیست. چوب راش دارای بافتی همگن و متراکم است و همین تراکم باعث می‌شود تا این نوع چوب در برابر قارچ و حشرات مقاوم باشد.

خرید میز غذاخوری

خرید میز غذاخوری همه چیز در مورد میز ناهارخوری میز ناهار خوری نه تنها یک مکان جمع آوری برای خانواده و دوستان است، خرید میز غذاخوری بلکه یک نقطه کانونی در خانه است. میز ناهارخوری یکی از لوازم مهم دکوراسیون منزل است که امروزه جزء ضروری ترین وسایل محسوب می شود. میز ناهار خوری وسیله ای برای میل غذا و ایجاد فضایی برای دورهمی خانوادگی است. پس باید با دقت و در اندازه مناسب طراحی شده و از استحکام بالایی برخوردار باشد تا مدت طولانی تر بتوانیم از آن استفاده کنیم.

خرید سینمای خانگی

میز ناهار خوری کلاسیک معمولا ارزش و جلوه ی خاصی به فضای شما خواهد داد. در طراحی دکوراسیون کلاسیک جنس و خرید میز غذاخوری طرح میز ناهارخوری بسیار حائز اهمیت است. جنس میز عموماً از چوب تراشیده شده و طراحی آن بسیار ظریف است.یکی از ویژگی‌های سبک کلاسیک برای میز ناهارخوری براق بودن آن می باشد و جلوه خاصی به فضای شما داده و آن را از فضای دیگر خانه متمایز می‌کند.

سینمای خانگی

رنگ میز ناهارخوری کلاسیک معمولا طلایی است که برای زیباتر شدن آن می توان از ترکیب رنگ سفید یا کرم نیز استفاده خرید میز غذاخوری نمود.در اتاق غذاخوری می‌توان از دکوری های مناسب و کلاسیک برای روی میز ناهارخوری نیز استفاده کرد که این وسایل از جنس های مختلفی مانند شیشه، چوب، استیل و غیره هستند. همچنین بر نمای بیشتر دکوراسیون لوستر زیبا و کلاسیک بالای میز ناهار خوری نیز کاربرد دارد.

خرید ساندبار

وقتی صحبت از میز ناهارخوری مدرن می‌شود، منظور میزهای چوبی که از چوب سخت گردو، راش و افرا ساخته می‌شود. امروزه از ترکیب رنگ قهوه ای و مشکی یا سیاه و سفید در طراحی میز و صندلی آن می شود استفاده نمود. میز چوبی رنگ خرید میز غذاخوری روشن با صندلی های رنگ تیره ظاهری شیک و مدرن به فضای خانه می دهد. برای زیباتر جلوه دادن میز ناهارخوری لوسترهای مدرن می تواند به زیبایی خانه کمک کند.

ساندبار

این نوع میز ناهارخوری اکثرا در کارخانجات، مراکز اداری، تجاری و… کاربرد دارد. طراحی و ظاهر این سبک دکوراسیون به ابزارآلات خرید میز غذاخوری و لوازم کارخانجات شبیه است. وقتی فضایی به سبک صنعتی طراحی شده است پس قطعا لوازم یا میز ناهارخوری که در آن به کار می رود نیز به سبک صنعتی دیزاین می شود که می تواند جذاب باشد. نمونه های میز ناهار خوری به سبک صنعتی را در زیر مشاهده می‌کنید.

خرید گیرنده دیجیتال

میز ناهارخوری باید با تعداد افراد خانواده، فضای موجود و تعداد مهمان های احتمالی تناسب داشته باشد. اگر می خواهید برای خرید میز غذاخوری خرید این لوازم به بازار بروید، پس برای انتخاب وسایل مناسب بهتر است به موارد زیر توجه کنید. میز ناهارخوری باید از جنس محکمی ساخته شده باشد میز ناهارخوری انتخاب کنید که محکم و قوی باشد تا بتوان سال‌های زیادی از این میز برای مهمانی های خود استفاده نمایید.

[caption id="attachment_5082" align="alignnone" width="259"]خرید میز غذاخوری خرید میز غذاخوری[/caption]

گیرنده دیجیتال

باید میز ناهار خوری از چوب محکم مانند چوب ماهون، گردو و بلوط را انتخاب نمایید. میزهایی که از چوب مهندسی شده و یا خرید میز غذاخوری چوب های کامپوزیت ساخته شده است شامل تخته چندلا و ام دی اف بادوام و مقرون به صرفه است اما هرگز به اندازه چوب های سخت مقاوم نیستند.

خرید اینترنتی لوازم خانگی

میز در آشپزخانه یا اتاق ناهارخوری باید به اندازه ای بزرگ باشد که موارد زیر در آن جا شوند. اکثرا میزهایی که در اطراف می بینپد شامل یک یا چند جای پا هستند که مانند چهارگوش پایه های میز را به یکدیگر وصل می‌کنند. به طور کلی باید از راحتی خرید میز غذاخوری جای پا و نشستن روی صندلی اطمینان حاصل کنید. از زوایای متفاوت روی صندلی بنشینید و به میز تکیه دهید تا از استحکام و تعداد پایه های صندلی مطمئن شوید.

خرید لوازم خانگی

برای اینکه استاندارد بودن میز ناهارخوری مشخص شود بهتر است روی صندلی میز ناهارخوری بنشینید، فاصله آرنج تا بدن خرید میز غذاخوری بیشتر از 40 سانتی متر نباشد و ارتفاع میز تا قسمت پایین قفسه سینه شما باشد. اگر میز مورد نظر شما این ویژگی ها را داشت پس استاندارد است.

انواع لوازم خانگی

ارتفاع مناسب برای میز نهارخوری حدود 75 سانتی متر و فاصله بین دو صندلی یا افراد حداقل باید 74 سانتیمتر باشد و برای خرید میز غذاخوری راحتی افراد باید به هرکس حدود 70 سانتی‌متر فضا اختصاص دهید. بنابراین میزی را انتخاب کنید که احساس راحتی کنید و برای صرف غذا مجبور نباشید خم شوید.

لوازم خانگی

صندلی های این میز ناهارخوری باید به گونه‌ای باشد که افراد به آسانی روی آن بنشیند و تکیه گاهی محکم برای میل غذا باشند.میز و صندلی باید در کنار هم به خوبی قرار بگیرد و صندلی های میز ناهار خوری باید به اندازه‌ای باشد که زیر میز جا خرید میز غذاخوری بگیرند. صندلی های میز باید استاندارد باشد; صندلی استاندارد، صندلی است که زاویه بین تشک تا تکیه گاه صندلی 90 درجه باشد، پهنای صندلی هم از 45 سانتی متر کمتر نباشد تا غذا خوردن به راحتی هضم شود.

خرید مبلمان خانگی

در خرید میز ناهار خوری، به پایه های آن نیز توجه کنید. از میزهایی که پایه های آن ها با چسب چوب به میز متصل شده اند اجتناب کنید. زیرا این موضوع باعث می شود که میز طی مدتی آسیب ببیند و استحکام خود را از دست بدهد. اگر پایه های خرید میز غذاخوری صندلی بیش از اندازه فاصله داشت، پس این موضوع نشان می دهد که صندلی ها استاندارد نمی باشد. یکی از راه هایی که می توان سالم بودن صندلی را چک کرد این است که در صورت نشستن روی آن ها فشار زیادی ایجاد نکند و از هم باز نشوند.

مبلمان خانگی

میز ناهار خوری چوبی یکی از میزهای پرطرفدار می باشد و همان طور که از نامش مشخص است از چوب ساخته شده است. محبوب بودن این میز به دلیل تنوع آن در کنار دوام و استحکام بالای آن و کارایی که دارد می باشد.میز ناهار خوری چوبی بسیار خرید میز غذاخوری گران هستند اما هیچ وقت از مد نمی رود و قدیمی نمی شود. از صندلی های آن نیز می توان در جاهای مختلف خانه نیز استفاده کرد، چرا که این صندلی ها دسته ندارد.

خرید مبل راحتی

میز ناهار خوری، دکوراسیون فضای خانه را شیک و زیبا نشان می دهد. میز چوبی نیز دارای طرح و شکل های متنوعی است و خرید میز غذاخوری قیمت پایین و کیفیت بالای آن از مزایای آن ها می باشد.میز ناهار خوری فلزی بسیار مقاوم اند. این میزها قیمت مناسبی دارند و نسبت به میزهای چوبی از قیمت کمتری برخورداراند. این میزها در برابر رطوبت با دوام و مقاوم اند و زمان بیشتری می توان از آن ها استفاده کرد.

میز ناهار خوری ملامینه

میز ناهارخوری فلزی نیز معایبی دارد. از جمله: نمی توان این میزها را یا هر دکوراسیون منزل ست کنید و چون روی میز فلزی از خرید میز غذاخوری شیشه استفاده می شود، امکان افتادن شیشه میز ناهار خوری و شکستن آن هست.میز ناهار خوری ملامینه از روکش نئوپان ساخته شده است. این نوع میز نسبت به میز چوبی و ام دی اف قیمت کمتری دارند.از معایب این نوع میزها می توان به نداشتن تنوع، کیفیت پایین و عمر پایین به نسبت میز چوبی اشاره کرد.

میز ناهار خوری شیشه ای

میز ناهار خوری شیشه ای مزایا و معایبی دارد از آنجایی که شیشه سطح بازتابنده ای دارد، انتخابی عالی برای فضای کوچک که می خواهیم روشن‌تر و بزرگ تر نمایش داده شود. این نوع از میز باید از شیشه ای مقاوم در برابر خراش و گرما ساخته شده خرید میز غذاخوری باشد اما اگر ضربه زده شود آسیب می بیند. همچنین از تنوع رنگی در شیشه ها ی میز می توان استفاده نمود.

میز ناهار خوری ساخته شده از سنگ مرمر

میز ناهار خوری که از سنگ مرمر ساخته شده است می تواند مهمانان شما را تحت تاثیر قرار دهد. مشکلات این نوع میزها خرید میز غذاخوری سنگین بودن سنگ مرمر و اینکه خیلی سریع لکه می‌افتد. پس باید به خوبی مراقب باشید. و برای جلوگیری از لکه ها، می توان آن را با یک سفره یا پلاستیکی بپوشانید.

خرید مبلمان اداری

ایده هایی برای میز ناهار خوری و فضای نشیمن در دکوراسیون خانه میز ناهار خوری یکی از کارهایی است که در دکوراسیون داخلی خانه باید انجام داد که ابتدا برای این کار ابعاد طراحی خانه را در نظر بگیرید.اگر خانه ی شما دارای فضای کوچک تری خرید میز غذاخوری است، نشیمن و میز ناهارخوری در کنار هم قرار می‌گیرد یا در صورت داشتن فضای کافی برای آشپزخانه می توان میز ناهارخوری را در آن جای داد.

خرید مبل سلطنتی

از قفسه کتاب برای جدا کردن میز ناهار خوری و نشیمن می‌توان استفاده نمود. این امر باعث جلب توجه مهمانان شده و فضای پذیرایی و غذاخوری را جدا می کند و طراحی هوشمندانه برای منزل شما خواهد بود.آشپزخانه هایی که در آن محدودیت فضا خرید میز غذاخوری وجود دارد به جای استفاده از میز ناهار خوری در آشپزخانه می توان با نصب یک طبقه دیگر رو به پیشخوان و ساخت اپن آن را به میز ناهار خوری تبدیل کرد.

مبل سلطنتی

در خانه هایی که فضای پذیرایی آنها کوچک است و نمی توان میز ناهار خوری در آن قرار داد، از اپن برای پذیرایی مهمانان می خرید میز غذاخوری توان استفاده نمود.در صورت نیاز و کمبود فضا را روی یکی از دیوارهای آشپزخانه هم می‌توان یک میز تاشو نصب کرد. که شما با توجه به سلیقه خود و فضای آشپزخانه، میز را به دیوار متصل کنید. پس از صرف غذا در راستای دیوار نیز جمع می شود. این میزها در اشکال مختلف هندسی مستطیلی، مربع و نیم دایره عرضه می شود.

خرید میز غذاخوری

جنس چوب نیز می تواند از چوب، ام دی اف و یا نئوپان باشد. با الوارهای چوبی یک میز ناهار خوری زیبا می شود درست کرد. این میز ناهار خوری از ترکیب چند نوع ماده تشکیل شده است. ظاهر جذاب و شیک این میز برای جمع های دورهمی مناسب خرید میز غذاخوری خواهد بود. برای پایه ی میز ناهار خوری از پایه های میز چرخ خیاطی یا پایه های فرفوژه می توان استفاده نمود. برای روی میز ناهار خوری نیز از تخته چوبی که رنگ آمیزی شده استفاده می شود.

میز غذاخوری

اندازه میز و صندلی‌های غذاخوری مانند تمام لوازم پذیرایی دیگر نسبت به تعداد افراد خانواده و رفت‌وآمد مهمان بالا و پایین خرید میز غذاخوری می‌رود. پرفروش‌ترین و زیباترین مدل‌های روز معمولا 6نفره و 8 نفره‌ها هستند. . اکثرا میزهای جمع‌وجور و کوچک برای صرف صبحانه و عصرانه در آشپزخانه قرار می‌گیرد و میزهای

خرید میز غذاخوری بزرگتر در سالن پذیرایی و برای میهمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خرید میز جلو مبلی

بعضی از میز و صندلی‌هایی که هم کم‌قیمت و هم از برند برخوردار نیستند، خیلی ساده و بدون دقت ساخته می‌شوند و بسیار خرید میز غذاخوری راحت هم از بین می‌روند. زیرا به‌جای استفاده از دوخت چوب و میخ‌های منظم از چسب چوب برای وصل‌کردن پایه‌ها به میز استفاده می‌کنند. بهترین اجناس از میخ و دوخت‌های فلزی ساخته شده و از پرس‌کاری‌هایی با درجه‌های دمایی بالا برخوردارند. باتوجه کردن به فاصله پایه‌ها و سطح میز می‌توان متوجه شد که آیا جنس از نوع درست ساخته شده یا خیر.

میز جلو مبلی

خرید میز غذاخوری اگر فاصله پایه‌ها نابرابر و زیاد بود، حتما درست ساخته نشده و پس از مدت کوتاهی استفاده از بین می‌رود یا در بهترین حالت نیاز به تعمیر دارد. پس توجه به نوع ساختار میز و صندلی هم از مهم‌ترین نکات خرید یک میز و صندلی خوب و بادوام به حساب می‌آید.

[caption id="attachment_5083" align="alignnone" width="225"]خرید میز ناهارخوری خرید میز ناهارخوری[/caption]

خرید طبقه دیواری

تفاوت سبک و مدل‌ها این امکان را به خریدار می‌دهد تا از بهترین‌ها باخبر باشد. مدل‌های شیشه‌ای بسیار زیبا و درعین حال بسیار سنگین و پرخطر هستند. مدل‌های چوبی از محبوب‌ترین‌ها هستند. بعضی از این اجناس حاشیه‌های کنده‌کاری شده دارند و معرق‌کاری‌هایی با سبک‌های مختلف روی آن دارند. مدل‌های گرد و مدل‌های مستطیل هردو محبوبند ولی مدل‌های خرید میز غذاخوری مستطیل شکل، چون راحت‌تر با فضای خالی منزل هماهنگ می‌شوند پرهوادارتر هستند.

طبقه دیواری

مدل‌های گرد بیشتر سبک چوبی- شیشه‌ای دارند به گونه‌ای که یک لایه چوب و یک لایه شیشه روی آن قرار می‌گیرد که خرید میز غذاخوری می‌توان گفت زیبایی خاص خود را دارد. مشاوران  به شما در انتخاب مناسب‌ترین نوع میز کمک خواهند کرد.