سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع شکلات خارجی

انواع شکلات خارجی

انواع شکلات خارجی وارد کننده شکلات خارجی
آیا می دانید که وارد کننده شکلات خارجی باید چه نوع برندهایی را وارد بازار کند تا میزان فروش وی افزایش یابد؟ آیا با طعم ها و مزه های مختلف شکلات خارجی آشنایی دارید و می دانید که کدام یک از این برندها در حال حاضر در ایران بیشتر به فروش می رسد؟ پس با ما همراه باشید تا اطلاعاتی کامل در انواع شکلات خارجی  این خصوص به دست بیاورید.

شکلات خارجی MARS

در حال حاضر این شکلات خارجی بیشترین فروش را در در دنیا دارد و دلیل فروش بالای مربوط به این برند، ترکیبات غذایی است که در آن به کار گرفته شده. به فرض مثال در شکلات خارجی مارس، بادام، عسل و کرم کارامل به کار رفته که طعم و مزه این محصول را بی نظیر جلوه می دهد و مورد علاقه بسیاری از افرادی است که به خوردن شکلات عادت دارند.

انواع کنسرو و غذایی آماده

بدون شک سرمایه گذاری بر روی این محصول برای کسانی که وارد کننده شکلات خارجی هستند، می تواند مزایای بسیاری برای آن ها به همراه داشته باشد، چون همان طور که اشاره کردیم، این شکلات خارجی بیشترین فروش را در سطح انواع شکلات خارجی  دنیا دارد.

وارد کننده شکلات خارجی Kit Kat

اما برند دیگری از شکلات خارجی که در این لیست در جایگاه دوم قرار می گیرد، شکلات خارجی کیت کت است. این برند از مشهورترین کارخانه های تولیدی شکلات سازی در دنیا است و مزه بی نظیر آن باعث افزایش محبوبیت شکلات در دنیا شده است.

خرید کنسرو و غذای آماده

هر چند شرکت کیت کت، طعم های مختلفی از این محصول را به بازار عرضه کرده، اما در حال حاضر مردم دنیا، طعم و مزه این شکلات را با بیسکویت و شیر می شناسند و هم چنین طوری تولید شده که قابلیت تکه شدن و تقسیم کردن بین اعضای خانواده را دارد. وارد کننده شکلات خارجی باید بداند که این برند بسیار دوست داشتنی است و طرفداران بی انواع شکلات خارجی  شماری در داخل ایران هم دارد.

وارد کننده شکلات خارجی Ferrero Rocher

اما دیگر برند مشهور دنیا که حدود دویست سال رهبر این حوزه بود، شکلات خارجی Ferrero Rocher است. یکی از مهم ترین مزایای مربوط به این محصول که مشتری را جذب خود می کند، بسته بندی زیبا و شکیل آن است به طوری که مشتریان با دیدن این بسته بندی، جذب آن می شوند.

خرید انواع کنسرو و غذای اماده

هم چنین این برند در سراسر دنیا طرفداران بی شماری دارد و به عنوان کادویی مناسب برای رفتن به مراسم و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد، یک وارد کننده شکلات خارجی بایستی به تمامی این برندها در زمینه شکلات سازی آشنایی داشته باشد و بداند که کدام یک از این محصولات می تواند فروش وی را انواع شکلات خارجی  بیشتر کند.

برند Cadbury

این برند به اسم پایه گذار صنعت این شکلات به نام جان کدبیوری است و این که در حال حاضر یکی از بزرگ ترین برندهای شکلات سازی در دنیا است. از این شکلات در دنیا به عنوان کادوی ولنتاین استفاده می شود و وارد کننده شکلات خارجی در روز ولنتاین می تواند بر روی این برند از شکلات، مانور دهد. در حال حاضر تنها چیزی که از مزه این شکلات می توانیم اسم ببریم، مزه شیرین و دوست داشتنی آن است که باعث می شود در مراسم های خاص از انواع شکلات خارجی  آن استفاده شود.

برند Galaxy

مزه بسیار خوشمزه ای دارد و مقاومت در برابر میل نکردن آن بسیار سخت است. این برند یکی از زیر مجموعه های همان برند مارس است و وارد کننده انواع شکلات خارجی  شکلات خارجی می تواند هم زمان این دو برند را وارد کشور کند تا به صورت کامل حوزه های تحت پوشش این برند خارجی را در تسلط خود داشته باشد.

برند Patchi

اما اگر می خواهید هدیه ای بسیار زیبا و صد البته خوش مزه به دوست عزیزی دهید، استفاده از برند Patchi می تواند این کار را برای شما انجام دهد. وارد کننده شکلات خارجی می داند که این برند تاثیر بسیار زیادی در افزایش دوستی ها و مهر و محبت ها دارد.

خرید مواد غذایی منجمد

لذت واقعی این برند زمانی مشخص می شود که از طعم های نزدیک کشورهای سوئیس و بلژیک، برای آن استفاده کرده اند و این که از بهترین و مرغوب ترین مواد کاکائو و شیر به آن اضافه شده است. در حال حاضر موجودیت این برند در کشور ایران زیاد نیست و یک وارد کننده شکلات خارجی می تواند بر روی این مسئله مانور دهد که بیشترین بر روی این انواع شکلات خارجی محصول کار کند تا بتواند درآمد خود را بیشتر کند.

شکلات Ghirardelli

اما می رسیم به شکلاتی که از سرزمین چکمه تولید می شود. شاید ایتالیایی ها را با پاستا و پیتزاهای معروفشان بشناسیم، اما بدون شک گذشتن از اسم Ghirardelli در این کشور، کاری اشتباه است. برای اولین بار این دمینگو بود که در سال 1852 صنعت شکلات سازی را در ایتالیا پایه ریزی کرد و در انواع شکلات خارجی حال حاضر این برند به یکی از مشهورترین و معروف ترین کارخانه های تولیدی در زمینه شکلات سازی درآمده است.

شکلات ترکیه

یکی از مهم ترین نکات مربوط به این برند این مورد است که در حال حاضر، کارخانه تولیدی این برند در کشور آمریکا مستقر است و در سراسر دنیا نمایندگان فروش دارند. بدون شک وارد کننده شکلات خارجی می تواند با تمرکز بر روی این برند، افزایش فروش بی نظیری را تجربه کند، چون این ماده غذایی با دستان توانمند و توانای هنرمندان ایتالیایی تولید می شود و از بهترین ترکیبات شیرین کننده، هم چون کرم، کارامل و کاکائو در ساخت آن استفاده انواع شکلات خارجی شده است.

[caption id="attachment_4259" align="alignnone" width="225"]انواع شکلات خارجی انواع شکلات خارجی[/caption]

وارد کننده شکلات سفید خارجی

بهترین شکلات سفید خارجی که می توانید آن را تست کنید، مربوط به برند Lindt است. هم چنین این برند در حال حاضر دسرهای شکلاتی بسیار خوشمزه تولید می کند که مشتریان زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است. معمولا شکلات را با رنگ قهوه ای می شناسیم، این در حالی است انواع شکلات خارجی که این برند شکلات خود را با رنگ سفید و خاص تولید کرده و متمایز بودن خود را در این حوزه به نمایش گذاشته است.

شکلات در نگاه متخصصان تغذیه

اولین نکته در انتخاب یک محصول غذایی، توجه به ارزش غذایی و سلامت آن است و از آنجا که شکلات یکی از محصولاتی است که در علم تغذیه اما و انواع شکلات خارجی اگرهای زیادی در رابطه با مصرف آن وجود دارد به سراغ دکتر کوروش جعفریان، متخصص تغذیه و رژیم درمانی رفته‌ایم تا از ایشان بپرسیم که کدام نوع از انواع شکلات برای مصرف مناسب تر است؟ و در کل این محصول، به لحاظ ارزش تغذیه‌ای در چه جایگاهی قرار دارد؟

انواع شکلات ترکیه

متخصص تغذیه و رژیم درمانی، درخصوص ارزش غذایی شکلات گفت: یک دسته از شکلات‌ها که به شکل تافی، در بازار وجود دارند که در رنگ‌‌ها و طعم‌های متفاوت یافت می‌شوند و ترکیب عمده این محصول، شیرینی است که بدن نیازی به آنها ندارد. اما شکلاتی که در دنیا شناخته می‌شود، همان شکلات تلخ است که از کاکائو گرفته شده است و به دلیل وجود ترکیبات مفید در ساختارآن مورد توجه متخصصان حوزه سلامت قرار گرفته است. شکلات تلخ حاوی ترکیبات مفیدی همچون فلوئونیدهای مختلف و کافئین است.

خرید محصولات غذایی منجمد

همچنین این محصول حاوی ترکیبات آرام بخش بوده که دراتساع عروق به فرد کمک کرده و خون رسانی به بافت‌ها را تسهیل می‌کند. کافئین موجود در شکلات در هوشیاری و افزایش انرژی به بدن مؤثر است. منیزم‌، روی و ترکیبات معدنی

خرید شکلات ترکیه

دیگری که در شکلات وجود دارد به حفظ سلامت افراد کمک می‌کند.
وی افزود: کاکائو قادر است در بدن افراد ایجاد پاداش کند و فرد پس از مصرف حالت شادابی و سرخوشی خاصی پیدا کند.این سرخوشی از جنس لذت است. بنابراین شکلات می‌تواند به لحاظ روحی، روانی هم کمک کننده باشد. از طرف دیگر شکلات در کاهش اشتها هم مؤثر است و اگر افراد شکلات را انواع شکلات خارجی درمقادیر مناسب نه بیش از حد، قبل از وعده غذایی مصرف کنند، تا حدود زیادی از پرخوری غذایی آنها کاسته می‌شود.

شکلات ولنتاین

نکته دیگر این‌که افرادی که همراه با چای از شیرینی‌جات نامعقول نظیرقند و شکر استفاده می‌کنند، با مصرف تکه‌های کوچک شکلات تلخ به همراه چای می‌توانند از مضرات مصرف این محصولات پرهیز کنند،مضاف بر اینکه این شکلات خواص بالایی برای سلامتی آنها به همراه دارد.این متخصص تغذیه ضمن اشاره به این موضوع که شکلات کاهنده کلسترول بد خون است، این محصول افزاینده کلسترول خوب است. باید انواع شکلات خارجی تأکید کنم که منافع بسیار شکلات نباید باعث شود که در مصرف آن افراط شود،زیرا در صورت افراط عوارض بالایی به همراه دارد.

انواع شکلات ولنتاین

این محصول به دلیل ترکیباتی که دارد موجب گشاد شدن عروق می‌شود واین موضوع باعث تسهیل جریان خون شده و در نتیجه فشار خون را کاهش می‌دهد. از این جهت برای بیمارانی که دچار فشار خون بالا هستند، مؤثر است‌؛ از طرفی به دلیل وجود آنتی اکسیدان در ترکیبات شکلات به سلامت انواع شکلات خارجی پوست و حفظ جوانی کمک می‌کند.

خرید شکلات ولنتاین

وی در ادامه گفت: باید توجه داشت که تمامی شکلات‌های تلخ موجود در بازار طبیعی و مناسب نیستند بلکه برخی از آنها تنها با نام شکلات تلخ عرضه می‌شوند و در اصل شکلات واقعی نیستند؛ یک راه تشخیص کیفیت مناسب شکلات علاوه بر تاریخ انقضا، پروانه ساخت ومهر وزارت بهداشت، این است انواع شکلات خارجی که این شکلات‌ها،خشک نیستند به این صورت که وقتی در دمای اتاق نگه داشته می‌شوند، بافت و قوامی شل دارند.

شکلات خارجی

این متخصص تغذیه در رابطه با مصرف شکلات‌های صبحانه در وعده غذایی کودکان بیان کرد: قسمت عمده شکلات، چربی است و قند خون معقولی دارد لذا برای افراد دیابتی مناسب است. اگرچه چربی شکلات از نوع اشباع است اما آسیبی به بدن نمی‌رساند. شکلات صبحانه اگر از شکلات خالص تهیه انواع شکلات خارجی شده باشد، مشکلی ایجاد نمی‌کند اما متأسفانه خیلی از شکلات‌هایی که در بازار وجود دارند حاوی روغن پالم هستند.

خرید شکلات خارجی

از طرفی شکلات اگر به مقدار زیادی مصرف شود،جذب آهن را با مشکل مواجه می‌کند و این موضوع، کودکان را در معرض کم خونی قرار می‌دهد. موضوع تشدید بیش فعالی در کودکان با مصرف بیش از اندازه شکلات نکته دیگری است که باید مورد توجه والدین قرار بگیرد. والدین کودکانی که بیش فعال هستند باید متوجه این نکته باشند که شکلات خود نوعی محرک برای بیش فعالی است و سیستم عصبی را تحریک می‌کند. توصیه می‌شود این کودکان انواع شکلات خارجی شکلات کمتری مصرف کنند.

[caption id="attachment_1114" align="alignnone" width="225"]شکلات خارجی شکلات خارجی[/caption]

انواع شکلات خارجی

وی در ادامه افزود: در رابطه با مصرف شکلات نمی‌توان گروه خاصی را منع کرد. اما کودکانی که بیش فعال هستند، افرادی که به کافئین حساسیت دارند و افرادی که سوء تغذیه دارند بهتر است شکلات کمتری استفاده کنند. در واقعیت این محصول منع مصرف جدی ندارد و تنها توصیه این است که در حد معقول استفاده شود.

انواع محصولات غذایی منجمد در سوپرمارکت اینترنتی

درصورت مصرف بی رویه، مهمترین عارضه افزایش وزن و چاقی است زیرا بخش اعظم ترکیبات شکلات چربی است. برخی از افراد به شکل انواع شکلات خارجی اعتیادآوری شکلات مصرف می‌کنند که این موضوع باعث افزایش وزن می‌شود. بیش فعالی و احتمال کم خونی از دیگر عوارض مصرف بی‌رویه شکلات اسن.

خرید مواد غذایی

‌این متخصص تغذیه درباره نقش مؤثر شکلات در پیشگیری از ابتلا به افسردگی‌های مقطعی بیان کرد: در دوران قاعدگی که سطح انرژی بدن زنان پایین آمده و حالت‌هایی شبه افسردگی ایجاد می‌شود، مصرف شکلات به‌دلیل نشاطی که در فرد ایجاد می‌کند، حالات روحی زنان را تسکین می‌دهد. البته این انواع شکلات خارجی موضوع در تمامی خانم‌ها یکسان نیست. بیشترین ویژگی شکلات ایجاد احساس نشاط و شادابی است.

خرید انواع مواد غذایی

وی در انتها درباره میزان مجاز مصرف شکلات در طی روز گفت: اگر افراد مشکل زمینه‌ای خاصی نداشته باشند، مصرف روزانه 15 تا 20 گرم شکلات مشکل خاصی برای آنها ایجاد نمی‌کند. فردی که 5 حبه قند در روز مصرف می‌کند اگر معادل آن شکلات مصرف کند، درست است که انرژی زیادی وارد بدن خود کرده است، اما به دلیل منافعی که شکلات تلخ دارد، وضعیت سلامت بیشتری دارد.

انواع محصولات غذایی در سوپرمارکت اینترنتی

از طرفی اگر فردی وزن مناسب داشته و مشکلی نداشته باشد، مصرف30 گرم شکلات در طی روز عارضه‌ای برای او ایجاد نمی‌کند. در واقع شکلات محصولی نیست که برای مصرف آن سختگیری کرده و سقف تعیین انواع شکلات خارجی کنیم. این قضیه نسبت به شرایط بدنی افراد متفاوت است و نسخه واحدی ندارد.

شکلات با کیفیت چه ویژگی‌هایی دارد

معمولاً برای تمامی مصرف کنندگان، عامل کیفیت در خرید یک محصول غذایی حرف اول را می‌زند. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که تا مصرف کننده محصولی را امتحان نکند، قادر به تشخیص کیفیت آن نیست؛ حتی پس از مصرف هم اگر شناخت کافی راجع به محصول نداشته باشد ممکن است متوجه کیفیت یا عدم کیفیت آن نشود.

خرید مواد غذایی پروتئینی

پس افزایش سطح آگاهی مصرف کنندگان، درخصوص ملاک‌های سنجش کیفی محصولات، یکی از مهمترین نکاتی است که به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا خرید آگاهانه‌ای داشته باشندو تولیدکنندگان محصولات غذایی را که به نوعی با سلامت مصرف‌کنندگان در ارتباط هستند، موظف می‌سازد تا تلاش بیشتری جهت حفظ اعتماد مشتریان خود کرده و کالای با‌کیفیت‌تری تولید کنند.

انواع مواد غذایی

برای شناخت واقعی شکلات مرغوب به سراغ مدیران دو مجموعه صنعتی قوی در تولید شکلات، رفته‌ایم. مهندس،علی رضوان دوست، مدیرعامل شرکت کیان شکلات و دکتر فرهاد بدیع، مدیر مارکتینگ شرکت «شیرین عسل» پاسخگوی سوالات ما در این زمینه هستند.مهندس رضوان دوست در پاسخ به این پرسش گفت: اولین نکته توجه به خواص شکلات است.

خرید مواد غذایی بسته بندی شده

این‌که گفته می‌شود شکلات تلخ خواص بیشتری دارد به این علت است که چربی آن از کره کاکائو گرفته شده و مشتقات گروه کاکائو در این نوع از شکلات بیشتر است. اما این گونه نیست که بگوییم هر شکلات تلخی که در بازار وجود دارد خواص بهتری دارد بلکه شکلات تلخی که واقعی باشد این خواص را دارد. این نوع شکلات از کره کاکائو گرفته می‌شود.

خرید انواع نوشیدنی در سوپرمارکت اینترنتی

یکی از مشخصه‌هایی که نشان دهنده وجود کره کاکائو در ترکیب شکلات است این است که معمولا با تغییرات دمایی بر سطح شکلاتی که از کره کاکائو تهیه شده باشد،سفیدک‌هایی ظاهر می‌شود، نکته‌ای که عده‌ای به غلط آن را مثبت نمی‌دانند.

خرید کنسرو و غذای آماده در سوپرمارکت اینترنتی

چربی شکلاتی که از کره کاکائو تولید شده است، با تغییرات دمایی حرکت کرده و مقداری سفیدک می‌زند و این حالت نشان دهنده واقعی بودن محصول است البته معمولاً این حالت ‌نباید ایجاد شود اما اگر ایجاد شد نکته بدی نیست و تنها نشان دهنده کیفیت واقعی محصول است. در خرید شکلات صبحانه نکته مهم در خرید این است که از اسانس فندق در تولید آن استفاده نشده باشد و از فندق طبیعی تهیه شده باشد البته این قضیه به ذائقه مشتری هم بستگی دارد.

خرید انواع نوشیدنی

کره کاکائو دردمای دهان با کمی فاصله از جامد به مایع تبدیل می‌شود. دمای بدن معمولا 37 هست اما دمای دهان ممکن است 33 و34 درجه باشد و در این دما کره کاکائو آب می‌شود. کره کاکائو در حالت عادی در این دما آب می‌شود اما زمانی که روغنی جانشین این کره می‌شود ممکن است شکلات انواع شکلات خارجی خشک و بی‌آب شود و در دمای بیشتری آب شود. اما مواردی هم وجود دارد که شکلاتی از کره کاکائو تهیه شده اما نقطه ذوب آن پایین است.

انواع نوشیدنی

روکش بستنی‌ها از شکلاتی تهیه شده که حاوی کره کاکائو است اما نقطه ذوب پایینی دارد.بنابراین الزما اگر شکلاتی زود آب شود نشان دهنده کیفیت بالای آن نیست و حتی در برخی از کشورها از شکلاتی استفاده می‌کنند که نقطه ذوب بالاتری داشته باشد. اما این موضوع یعنی طولانی شدن مدت زمان آب شدن شکلات در محیط می‌تواند یکی از نشانه‌های بی کیفیت بودن شکلات باشد.

محصولات غذایی در سوپرمارکت اینترنتی

البته ذکر نکته ضروری است که معمولاً شکلاتی که از کره کاکائو تهیه شده باشد، اگر سرد و گرم شود و بافت آن به هم بخورد کمی دریرتر آب می‌شود. ابتدا حالت خشکی پیدا می‌کند و اگر شوک دمایی بیشتر انواع شکلات خارجی شود سفیدک می‌زند و اگر این حالت بیشتر شود پودر می‌شود.

انواع نوشیدنی در سوپرمارکت اینترنتی

در شرایط کنونی با وجود تحریم‌های اقتصادی در زمینه واردات مواد اولیه،در تولید شکلات با مشکل مواجه نشده‌اید؟
به‌دلیل وجود تحریم‌ها، مشکلی که برای واردات کره کاکائو وجود دارد برای تهیه روغن جانشین هم وجود دارد. تنها بحث قیمت است که در خرید کره کاکائو این قیمت بیشتر است.

خرید انواع ترشیجات

مضاف بر این‌که شرایط نگهداری شکلاتی که با کره کاکائو تولید شده است سخت تر است و این امر تولید کننده را وسوسه می‌کند که از روغن جانشین استفاده کنند اما به‌دلیل وجود تحریم‌ها برای تهیه مواد اولیه هیچ فرقی نمی‌کند و در زمینه واردات هر دو به یک میزان مشکل داشته و تنها فرق این است که کره کاکائو قیمت بیشتری انواع شکلات خارجی دارد.

خرید محصولات پروتئینی در سوپرمارکت اینترنتی

در شرایط کنونی با وجود تحریم‌های اقتصادی در زمینه واردات مواد اولیه،در تولید شکلات با مشکل مواجه نشده‌اید؟
به‌دلیل وجود تحریم‌ها، مشکلی که برای واردات کره کاکائو وجود دارد برای تهیه روغن جانشین هم وجود دارد. تنها انواع شکلات خارجی بحث قیمت است که در خرید کره کاکائو این قیمت بیشتر است.

خرید انواع کنسرو و کمپوت

مضاف بر این‌که شرایط نگهداری شکلاتی که با کره کاکائو تولید شده است سخت تر است و این امر تولید کننده را وسوسه می‌کند که از روغن جانشین استفاده کنند اما به‌دلیل وجود تحریم‌ها برای تهیه مواد اولیه هیچ فرقی نمی‌کند و در زمینه واردات هر دو به یک میزان مشکل انواع شکلات خارجی داشته و تنها فرق این است که کره انواع شکلات خارجی کاکائو قیمت بیشتری دارد.

محصولات پروتئینی

وجود کره کاکائو در ترکیبات محصول نکته مهمی است که مصرف کنندگان باید به آن توجه کنند. در تولیدمحصولاتی که فاقد کره کاکائو هستند، معمولاً از جانشین کره کاکائو، «سی بی اس» و یا روغن نباتی استفاده می‌شود. انواع شکلات خارجی انتخاب برند معروف و نام آشنا نکته مهمی است که مصرف‌کنندگان باید در نظر بگیرند زیرا در مواقعی برخی از چربی‌ها جایگزین کره کاکائو می‌شود و این موضوع قابل شناسایی توسط مصرف کننده نیست.

[caption id="attachment_1116" align="alignnone" width="259"]خرید شکلات خارجی خرید شکلات خارجی[/caption]

استفاده از روغن پالم در تولید شکلات تا چه میزان مجاز است

انواع شکلات خارجی در تولید شکلات واقعی که از کره کاکائو تولید شده است به هیچ عنوان از پالم استفاده نمی‌شود اما در تولید شکلاتی که از روغن جایگزین تهیه شده باشد، برای تولید این روغن از پالم استفاده می‌شود. انواع شکلات خارجی لازم به ذکر است که پالم اساسا ماده مضری نیست بلکه استفاده ازآن در محصولاتی که محل استفاده ندارد نظیر شیر و ماست،مشکل زا است.

خرید کنسرو و کمپوت

در تولید تمام روغن‌هایی که در بازار موجود است به میزانی مشخص از پالم استفاده می‌شود.این پالم باعث انواع شکلات خارجی می‌شود که روغن ماندگاری بیشتری پیدا کند و ذاتاً چیز بدی نیست. در ترکیب شکلاتی که واقعی است و از کره کاکائو تهیه شده باشد،از پالم استفاده نمی‌شود. فاز چربی این کره گیاهی است و مسیر جداگانه‌ای دارد.