سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی تن ماهی

 

خرید اینترنتی تن ماهی

خرید اینترنتی تن ماهی تُن نام چند نوع ماهی بزرگ اقیانوسی از خانواده تون‌ماهیان (به انگلیسی: Scombridea) است. این نوع ماهی شنای سریعی دارد؛ و سرعت حرکت آن به 70 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. بعضی از انواع تن خونگرم می‌باشند. خرید اینترنتی تن ماهی برخلاف انواع دیگر ماهی که گوشت سفید دارند، ماهی تن گوشت صورتی یا قرمز تیره دارد. علت قرمزی گوشت آنها، میزان زیاد میوگلوبین (پروتیین محتوی آهن قرمز در عضله)، در بافت‌های ماهیچه است.

خرید کنسرو و کمپوت

خرید اینترنتی تن ماهی گوشت سفت ماهی تن دارای پروتئین و ویتامین‌ های بسیاری است. بیشتر ماهیان تن در دریاهای گرم زندگی می‌کنند، ولی بسیاری از آنان در فصل تابستان به آب‌های شمالی کره? زمین سفر می‌کنند. یکی از انواع ماهی تن "بال ماهی آبی" است که خرید تن ماهی حدود 3 متر طول دارد. الباکور از انواع دیگر ماهی تن هستند.

خرید انواع کنسرو و کمپوت

خرید اینترنتی تن ماهی برخی از انواع بزرگتر ماهی تن مانند بلوفین ‏(en)‏ می‌توانند حرارت بدنشان را با فعالیت‌های ماهیچه‌ای بالاتر از دمای آب ببرند. خرید تن ماهی این کار به آنها کمک می‌کند؛ که بتوانند در آب‌های سرد زنده بمانند.ماهی تن، ماهی است که در اکثر کنسرو های ماهی از آن استفاده می‌کنند.

خرید انواع ترشیجات

گاهی در حوزه سلامت غذا خبرهایی می‌شنویم که بدون توجه به صحت‌وسقم آن‌ها و به دلیل حیاتی بودن موضوع، بسیار داغ می‌شوند. این‌گونه خبرها بیش از آنکه زنگ خطری برای مسئولان باشند، اسباب نگرانی مردم را فراهم می‌کنند…مردم کنسرو خرید تن ماهی ماهی را با نام «تن ماهی» می‌شناسند که عنوان نادرستی است زیرا کنسرو ماهی می‌تواند از انواع مختلف خرید اینترنتی تن ماهی ماهی تهیه شود.

خرید ترشیجات

خرید اینترنتی تن ماهی مثلاً تا چند سال پیش کنسرو ماهی ساردین و کیلکا در بازار وجود داشت اما به دلیل اینکه از آن‌ها به اندازه کافی استقبال نشد، دیگر تولید نشدند. در کشور ما، کنسرو ماهی تن طرفداران زیادی دارد. «تن» نام یک نوع ماهی نیست بلکه نام گروهی خرید تن ماهی وسیع از ماهی‌هاست.

تن ماهی

ماهی از آن گروه غذاهایی است که مصرف حداقل 2 وعده آن در هفته توصیه می‌شود اما برخی خانواده‌ها به دلیل دردسرهایی خرید اینترنتی تن ماهی که پاک کردن ماهی دارد یا طعم و بویی که می‌دهد چندان تمایل به مصرف آن ندارند. برخی افراد هم می‌خواهند از تفاوت ارزش خرید تن ماهی غذایی ماهی تازه و کنسروی بدانند و اینکه آیا می‌توان کنسرو ماهی را جایگزین ماهی تازه کرد یا خیر؟

[caption id="attachment_3963" align="alignnone" width="300"]خرید اینترنتی تن ماهی خرید اینترنتی تن ماهی[/caption]

ماهی مخصوص تن ماهی

خرید اینترنتی تن ماهی مردم کنسرو ماهی را با نام «تن ماهی» می‌شناسند که عنوان نادرستی است زیرا کنسرو ماهی می‌تواند از انواع مختلف خرید تن ماهی ماهی تهیه شود؛ مثلاً تا چند سال پیش کنسرو ماهی ساردین و کیلکا در بازار وجود داشت اما به دلیل اینکه از آن‌ها به اندازه کافی استقبال نشد، دیگر تولید نشدند.

محصولات غذایی در سوپرمارکت اینترنتی

در کشور ما، کنسرو ماهی تن طرفداران زیادی دارد. «تن» نام یک نوع ماهی نیست بلکه نام گروهی وسیع از ماهی‌هاست؛ در خرید تن ماهی ایران از 4 نوع ماهی تن استفاده می‌شود؛ «گیدِر»، «زرده»، «اَسبَک» و «هَوور» که به ترتیب گران‌تر،خوشمزه‌تر خرید اینترنتی تن ماهی و مغذی‌ترند.در تولید کنسرو ماهی نکته‌ای وجود دارد که مردم آن را نمی‌دانند و البته تقلب هم محسوب نمی‌شود.

خرید کنسرو و غذای آماده در سوپرمارکت اینترنتی

اینکه تولیدکنندگان فقط در انواع سفارشی کنسرو از انواع مرغوب ماهی تن استفاده می‌کنند و در بیشتر انواع کنسرو ماهی تن خرید اینترنتی تن ماهی موجود در بازار، ماهی‌های تن ارزان‌تر استفاده می‌شوند اما با قیمت ماهی گیدر برای مصرف‌کننده تمام می‌شود.با توجه به خرید تن ماهی گرانی کنسرو ماهی و نزدیک بودن قیمت آن به ماهی تازه آیا توصیه می‌کنید کنسرو ماهی مصرف کنیم؟

خرید مواد غذایی بسته بندی شده

به هر حال گاهی پیش می‌آید ماهی تازه در اختیارمان نباشد در این شرایط می‌توانیم از سایر فراورده‌های ماهی که ماندگاری خرید تن ماهی بالاتری دارند مثل کنسرو یا ماهی منجمد استفاده کنیم. از سوی دیگر، تمام محصولات شیلاتی را نمی‌توان به خرید اینترنتی تن ماهی صورت تازه در اختیار مردم در اقصی نقاط کشور قرار داد. مثلاً تن ماهی‌ها گروهی از آبزیان هستند که ارزش غذایی قابل‌توجهی دارند و میزان زیادی از صید آبزیان را در آب‌های جنوب، هرمزگان و بوشهر تشکیل می‌دهند.

خرید مواد غذایی پروتئینی

اگر بخواهیم این ماهی را به صورت تازه به سایر نقاط کشور از جمله شهرهای غربی و تهران بفرستیم تازگی و کیفیت خود را از خرید اینترنتی تن ماهی خرید تن ماهی دست می‌دهند درحالی‌که بعد از صید با حفظ کیفیت می‌توان آن‌ها را منجمد و بعد بلافاصله پخت و کنسرو کرد. در این شرایط کیفیت، تازگی و ارزش غذایی محصول اولیه حفظ می‌شود.

انواع محصولات غذایی در سوپرمارکت اینترنتی

کنسرو ماهی در شرایط عادی، حاوی نگه‌دارنده و افزودنی خاصی نیست مگر اینکه با توجه به ذائقه مردم برخی افزودنی‌های خرید اینترنتی تن ماهی خرید تن ماهی مجاز مثل سبزی‌ها و ادویه‌جات یا سس و… به تن ماهی اضافه شودآیا کنسرو ماهی در مقایسه با ماهی تازه ارزش غذایی یکسانی دارد؟

خرید محصولات غذایی منجمد

یکسانی ارزش غذایی کنسرو ماهی در مقایسه با ماهی تازه به شرایطی که ماهی در آن منجمد و بعد فراوری شده است، خرید اینترنتی تن ماهی خرید تن ماهی بستگی دارد. اگر ماهی تازه به سرعت منجمد و در فراوری نکته‌های بهداشتی رعایت شود و شرایط و زمان پخت ماهی تازه طبق اصول پروتکل موجود باشد، تفاوت چندانی بین ارزش غذایی ماهی تازه و ماهی کنسروی وجود ندارد.

خرید مواد غذایی منجمد

بله، در درجه اول، ناظران سازمان دامپزشکی بر کیفیت صید، کمیت، بهداشت و حمل‌ونقل آن و در مرحله کنسرو کردن خرید تن ماهی کارشناسان بهداشت نظارت دارند. در کنار تمام این‌ها کارشناسان فنی و بهداشتی در واحدهای تولیدی حضور دارند و بر خرید اینترنتی تن ماهی مقررات و استانداردهایی که برای کارخانه‌ها تعیین‌شده و باید رعایت شوند، نظارت می‌کنند. البته نباید مسئولیت خود تولیدکنندگان را نیز فراموش کرد.

خرید انواع کنسرو و غذای اماده

این افراد موظف هستند مراحل پخت را بر اساس پروتکلی که در اختیار دارند، انجام داده و در مراحل گوناگون نمونه‌برداری‌های خرید تن ماهی لازم را اجرا کنند. فرض ما بر این است که این نظارت‌ها انجام می‌شود اما اگر محصولی وارد بازار شد و مشکل خرید اینترنتی تن ماهی داشت، باید این موضوع به سمع ناظران برسد. تولیدکننده نیز مکلف است و باید پاسخگو باشد.

انواع کنسرو و غذایی آماده

تولیدکننده مکلف است روی کنسرو درج کند از چه نوع روغنی استفاده کرده است. در شرایط معمول، روغن ماهی می‌تواند خرید اینترنتی تن ماهی جوابگوی روغن مورد نیاز داخل کنسرو باشد و کیفیت و قوام آن را حفظ می‌کند. تولیدکنندگان از روغن‌های دیگری مثل روغن زیتون یا روغن مایع خوراکی استفاده می‌کنند اما نظارت و تاکید بر آن است که در محصولات کنسروی از روغن‌های جامد و نباتی خرید تن ماهی استفاده نشود.

انواع کنسرو و غذایی آماده

کنسرو ماهی در شرایط عادی، حاوی نگه‌دارنده و افزودنی خاصی نیست مگر اینکه با توجه به ذائقه مردم برخی افزودنی‌های خرید اینترنتی تن ماهی مجاز مثل سبزی‌ها و ادویه‌جات یا سس و… به تن ماهی اضافه شود. مطلقاً نگه‌دارنده شیمیایی در روند کنسرو کردن استفاده خرید تن ماهی نمی‌شود. نمک نیز به عنوان نگه‌دارنده و افزایش‌دهنده زمان ماندگاری محصول به کنسرو اضافه می‌شود اما میزان آن خیلی بالا نیست، البته کسانی که باید رژیم غذایی محدود از نمک را دنبال کنند بهتر است که این محصول غذایی را نخورند.

محصولات لبنیاتی

با توجه به اینکه در حال حاضر قلع گران شده، آیا ممکن است قوطی‌های مورد استفاده حاوی فلزات سنگین باشند؟نه! درست خرید تن ماهی است که قلع گران شده اما به همان نسبت قیمت کنسرو تن ماهی نیز از پارسال تاکنون گران‌تر شده است. به طور کلی، قوطی کنسرو باید از نوعی انتخاب شود که در اثر تماس محصول با سطح داخل کنسرو ترکیب‌های مضر ایجاد نشود. خرید اینترنتی تن ماهی لعاب داخل قوطی یا از قلع است یا روی و نوع آن با توجه به نوع محصول متفاوت است.

خرید محصولات لبنیاتی

در کل، قلع و ورق‌های آلومینیوم پوشش‌های مجاز و بی‌خطری هستند.به عنوان آخرین س?ال، بگویید یک فرد سالم در هر وعده مجاز است چه مقدار از کنسرو ماهی را مصرف کند و چند وعده خوردنش در هفته بی‌ضرر است؟محدودیتی وجود ندارد. حتی خرید اینترنتی تن ماهی خرید تن ماهی می‌توانید برای یک خانواده 4 نفری در یک وعده، 2 عدد کنسرو مصرف کنید.

خرید مواد غذایی خشک

اگر هدف تامین پروتئین باشد، روزانه می‌توانیم 70 گرم پروتئین (30 گرم حیوانی) دریافت کنیم. زیرا آبزیان غیر از پروتئین، ترکیب‌های دیگری مثل اسیدهای چرب غیراشباع، ویتامین‌های گروه B، E، A و سلنیوم هم دارند. در ضمن، برخلاف سایر منابع پروتئینی مانند گوشت قرمز و مرغ، توصیه می‌شود که ماهی و فراورده‌های آن حداقل در طول هفته 2 نوبت مصرف شوند که با خرید اینترنتی تن ماهی خرید تن ماهی توجه ذائقه می‌توانیم ماهی کنسروی یا منجمد یا تازه مصرف کنیم.

خرید تنقلات

در هیچ منبعی قید نشده مصرف زیاد ماهی مضر است. البته باید دو نکته را مدنظر داشته باشید؛ یکی گرمی و سردی مزاج‌تان و دیگری جیوه. بنابراین، شما می‌توانید هر روز ماهی بخورید اما ذائقه‌ها اجازه نمی‌دهد تمام وعده‌ها را از آبزیان انتخاب کنیم.
خرید اینترنتی تن ماهی خرید تن ماهی قیقات در مورد خواص ماهی، جایگاه مناسبی هم در برنامه غذایی روزانه افراد باز کرده اند.

خرید لبنیات

ماهی تن از آن دسته غذاهایی است که به دلیل سهولت تهیه، در فهرست غذایی اغلب خانواده ها وجود دارد. اما ماهی تن چه خواص ویژه ای دارد؟انواع ماهی های تن (Tuna Fish) که گاهی به غلط تن ماهی نامیده می شوند، زیر مجموعه ای از خرید تن ماهی خانواده بزرگ ماهی های اقیانوسی به نام Scombridae هستند و در زیر شاخه Thunnus دسته بندی می خرید اینترنتی تن ماهی شوند.

تنقلات

بعضی از انواع ماهی های تن، خون گرم هستند. بر خلاف انواع دیگر ماهی ها که گوشت سفید رنگی دارند، ماهی تن گوشت صورتی یا قرمز تیره دارد. علت قرمزی گوشت این نوع ماهی ، میزان زیاد میوگلوبین (پروتئین محتوی آهن در عضله) است.ماهی خرید اینترنتی تن ماهی خرید تن ماهی تن منبع بسیار خوبی از پروتئین ، مواد معدنی نظیر سلنیوم ، منیزیم و پتاسیم و همچنین ویتامین های B1 ، B3 و B6 است.

محصولات پروتئینی

مهم تر از همه این که، گوشت ماهی تن هم مانند گوشت بیشتر انواع ماهی ها ، سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است که خرید تن ماهی مصرف آن مشکلات پوستی و التهابات را کاهش می دهد و سرعت بهبود بیماران قلبی را بالا می برد. اسیدهای چرب امگا 3 به طور کلی نقش پیشگیری کننده از بیماری های مزمنی نظیر بیماری های قلبی- عروقی ، دیابت نوع دوم و برخی خرید اینترنتی تن ماهی از انواع سرطان را دارند.

خرید محصولات پروتئینی در سوپرمارکت اینترنتی

خوردن ماهی های حاوی امگا 3 برای کاهش بیماری های قلبی- عروقی بسیار مفید است، زیرا این ماده مغذی میزان چربی خرید تن ماهی های بد خون (LDL- کلسترول و تری گلیسریدها) را کاهش می دهد؛ میزان کلسترول خوب یا HDL را افزایش خرید اینترنتی تن ماهی میدهد؛ تجمع پلاکت را پایین می آورد و از لخته شدن خون جلوگیری می کند؛ با کاهش سلول های اندوتلیال و تولید مشتقات پلاکت عامل رشد.

انواع نوشیدنی در سوپرمارکت اینترنتی

از ضخیم شدن رگ ها جلوگیری می کند؛ فعالیت مشتقات شیمیایی سلول های دیواره رگ ها که باعث آرامش و باز شدن رگها می شود را افزایش می دهد؛ تولید پیام آورنده های شیمیایی به نام سیتوکسین ها را نیز کم می کند(موادی که در واکنش خرید اینترنتی تن ماهی التهاب مربوط به سختی رگ ها نقش دارند).

گوشت ماهی

ماهی تن از جهت دیگری هم برای بیماران قلبی مفید است ، زیرا با دارا بودن ویتامین B6 ، سطح هموسیستئین خون را پایین خرید اینترنتی تن ماهی می آورد و از آسیب دیواره رگ ها پیشگیری می کند.انجمن قلب آمریکا برای بیماران مبتلا به تری گلیسرید بالا و فشار خون بالا ، مصرف دو بار در هفته، ماهی های حاوی امگا 3 را توصیه می کند.

[caption id="attachment_3964" align="alignnone" width="299"]خرید تن ماهی خرید تن ماهی[/caption]

انواع نوشیدنی

مصرف ماهی تن برای مبتلایان به دیابت نوع دوم هم سودمند است، البته بهتر است که این بیماران از انواع تازه یا کنسرو شده در آب (به جای روغن) استفاده کنند. همچنین خوردن ماهی غنی از امگا 3 ، حداقل هفته ای دو بار ، از پیشرفت گرفتگی رگ ها در زنان دیابتی پس از یائسگی آنان جلوگیری می کند.مصرف ماهی تن برای دانش آموزان به خصوص در ایام امتحانات هم خرید اینترنتی تن ماهی بسیار توصیه می شود، زیرا عملکرد مغز را افزایش می دهد.

خرید انواع نوشیدنی

ماهی تن از جمله ماهی هایی است که از میزان قابل توجهی جیوه برخوردار است. مصرف زیاد جیوه احتمال بروز برخی بیماری ها از جمله بیماری های عصبی را افزایش می دهد.جیوه از عناصر سنگین به شمار می رود و استفاده زیاد از آن، برای بدن حکم خرید اینترنتی تن ماهی مواد سمی را دارد. این عنصر با آنزیم های درونی بدن ترکیب و مانع از عمل آنها می شود.

خرید انواع نوشیدنی در سوپرمارکت اینترنتی

تجمع جیوه در بدن منجر به بروز اختلالات شنوایی ، لرزش عضلات ، بروز بی حسی عمومی و به هم خوردن متابولیسم درونی می شود و از همه مهم تر این که جیوه عملکرد سیستم عصبی را مختل می کند و به رشد بافت مغزی آسیب جدی می خرید اینترنتی تن ماهی رساند.

انواع مواد غذایی

به همین دلیل مصرف زیاد تن ماهی برای مبتلایان به بیماری های مغزی و عصبی و همچنین کودکان و مادران باردار توصیه نمی شود، زیرا سیستم مرکزی و عصبی جنین را که به سرعت در حال رشد است، تحت تاثیر قرار می دهد.علی رغم تاثیر مصرف خرید تن ماهی متعادل ماهی تن در پیشگیری از سرطان، مصرف زیاد و بیش از اندازه ی آن ، به دلیل داشتن جیوه، احتمال بروز خرید اینترنتی تن ماهی سرطان را افزایش می دهد.

خرید انواع مواد غذایی

برای بهره بردن از فواید ماهی و جلوگیری از بروز عوارض ناشی از مصرف زیاد آن، توصیه می کنیم بیشتر از دو تا سه بار در هفته خرید تن ماهی از انواع ماهی استفاده نکنید و همچنین برنامه غذایی تان فقط شامل یک نوع ماهی نباشد، بلکه در مصرف خرید اینترنتی تن ماهی ماهی ها هم، تعادل و تنوع را در نظر بگیرید.

کنسرو ماهی تن

ماهی های رودخانه ای و دریایی بسیار مفیدتر از ماهی های کنسرو شده هستند، اما در مقایسه با غذاهای آماده و فست خرید تن ماهی فودها، مصرف کنسرو تن ماهی سالم و استاندارد الویت دارد.از سوی دیگر تاریخ مصرف کنسرو تن ماهی نکته خرید اینترنتی تن ماهی مهمی است که نباید آن را نادیده گرفت.

خرید مواد غذایی

کنسرو تن ماهی در صورت نگهداری در شرایط نامناسب یا انقضای تاریخ مصرف آن، به سرعت فاسد می شود و مسمومیت بسیار جدی به نام مسمومیت بوتولیسم را ایجاد می کند که می تواند حتی سبب مرگ هم گردد.طبق توصیه کارشناسان حتما خرید تن ماهی کنسرو تن ماهی را قبل از مصرف باید 20 دقیقه در آب جوشاند و سپس مصرف کرد تا احتمال مسمومیت با آن خرید اینترنتی تن ماهی به حداقل برسد.

انواع شکلات خارجی

همچنین اگر کنسرو تن ماهی، متورم یا ضربه خورده باشد، باید از مصرف آن خودداری کرد.ماهی های بسیار زیاد و متنوعی خرید اینترنتی تن ماهی برای تهیه تن ماهی به کار می روند . اگرچه تن ماهی داخل قوطی اغلب می تواند منبعی از جیوه در رژیم غذایی محسوب شود .

خرید شکلات خارجی

مفهوم تن ماهی یعنی استفاده از انواع مختلف ماهی ها. یکی از آن ها اسکیپ جک می باشد که معروف ترین نوع ماهی مصرف شده در تن ماهی است که در آن مقدار زیادی جیوه قرار دارد که یک ماده شیمیایی است و اغلب در ترموستات و ترمومتر خرید اینترنتی تن ماهی خرید تن ماهی ها و سوئیچ های نور اتوماتیک به کار می رود و امکانات صنعتی مثل استفاده از مواد شیمیایی خاص در کارخانه ها را فراهم می کند.

خرید شکلات ولنتاین

زمانی که جیوه در داخل محیط آزاد می شود ، می تواند یک مشکل جدی برای سلامت انسان ها محسوب شود ؛ مخصوصاً اگر وارد دریا و اقیانوس شده باشد .باکتری طبیعی ، جیوه را به خود جذب می کند و آن را به متیل جیوه تبدیل می کند که یک خرید تن ماهی زنجیره غذایی جدید می باشد . ماهی کوچک آن را مصرف می کند یا متیل جیوه را به خود جذب می کند و این کار را خرید اینترنتی تن ماهی از طریق خوردن ماهی های بزرگ تر انجام می دهد .

شکلات ولنتاین

جیوه به جای شکستن و یا حل شدن می تواند در هر سطح از زنجیره غذایی یافت شود.ماهی بزرگ مثل تن ماهی غلظت های متفاوتی از جیوه را در خود دارد که 10 هزار برابر بیشتر از ماهی های غیر تن است.اگرچه که تن ماهی با وجود همه تفاسیر بالا خرید تن ماهی می تواند در مقدار مشخص یک ماده غذایی محسوب شود اما در این قسمت از سلامت نمناک به شما می خرید اینترنتی تن ماهی گوییم که چه مقدار تن ماهی مصرف کنید تا به سلامت شما آسیب وارد نشود.

خرید شکلات ترکیه

جیوه یک ماده غیر قابل رویت و بدون بو برای انسان ها می باشد و زمانی که وارد بدن می شود به عنوان یک سم عصبی فعالیت می کند و سیستم عصبی و مغز را دچار اختلال خواهد کرد .قرار گرفتن جیوه در بدن می تواند برای بچه های کوچک و خرید تن ماهی خانم های باردار بیش از بقیه خطرناک باشد . همزمان که مغز کودک رشد می کند ، به همان سرعت نیز مواد خرید اینترنتی تن ماهی مغذی را به خود جذب می کند .

نواع شکلات ترکیه

جذب جیوه روی ذهن تاثیر می گذارد و باعث می شود که کودک دچار اختلالات یادگیری و یا تأخیر در رشد مغزی شود . نوزادان و خرید اینترنتی تن ماهی خرید تن ماهی جنین نیز بر اثر قرار گرفتن در معرض مصرف بالای تن ماهی با مشکلات ذهنی ، کری و کوری مواجه خواهند شد .سم جیوه در نوجوانان نیز روی باروری و فشارخون آن ها تاثیر گذار است .

شکلات ترکیه

سم جیوه همچنین باعث ایجاد علائم زیر می شود :

  • کاهش حافظه
  • کاهش بینایی
  • رعشه
  • بی حسی شدید
  • تن ماهی[caption id="attachment_3965" align="alignnone" width="259"]خرید آنلاین تن ماهی خرید آنلاین تن ماهی[/caption]

محصولات بهداشتی در سوپرمارکت اینترنتی

خرید اینترنتی تن ماهی تحقیقات در مورد تن ماهی حاوی جیوه نشان می دهد که این ماده غذایی در در ماهی های بزرگ بیش از بقیه یافت می شود . بیشتر افراد از خرید تن ماهی هایی مصرف می کنند که میزان جیوه بالایی ندارند و بنابراین نباید در مورد آن نگران باشید اما ممکن است یک گروه خاصی از افراد به این جیوه کم نیز واکنش نشان دهند . مثل خانم های سن بالا ، خانم های باردار، کودکان و نوزادان .

خرید محصولات پروتئینی

خرید اینترنتی تن ماهی به این علت که جیوه برای سیستم عصبی کودک بسیار خطرناک است، در نتیجه هرچقدر که کودکان بیشتر در معرض مصرف آن قرار بگیرند ، مشکلات بیشتری گریبانگیرشان می شود .جیوه می تواند از بدن مادر به نوزاد درون شکم او منتقل شود .اگر باردار یا شیرده می باشید ، باید مصرف تن ماهی را کاهش دهید و یا اگر نوزاد و کودک دارید ، تا مدت زمان زیادی از تن ماهی استفاده نکنید .